Zawartość deklaracji dostępności
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub włączeń wymienionych poniżej:
- zamieszczone informacje są w postaci artykułów lub załączników, które nie są dostępne cyfrowo w całości, bo zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- zamieszczone informacje w postaci załączników są w dostępnej formie i mają charakter informacji, jaka jest niezbędny do jej opublikowania,
- administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań, aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności,
- w nagłówkach stron nie został umieszczony link do Deklaracji Dostępności,
- strona internetowa nie posiada aplikacji mobilnej.
Dostępna strona
- linki - także te prowadzące do serwisów zewnętrznych - w zdecydowanej większości otwierają się w tym samym oknie. Dzięki temu użytkownik ma pełną kontrolę nad swoją przeglądarką,
- zadbano o odpowiedni kontrast tekstu do tła. Dzięki temu materiały osadzone na stronie są czytelne także dla osób słabowidzących,
- osoby zamieszczające teksty na stronie dokładają starań, aby były one zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Informacje na temat procedury
Dostępność architektoniczna
Położenie głównych drzwi zewnętrznych (wejściowych) do budynku szkoły - łatwa lokalizacja od strony jezdni i parkingu szkoły. Kształt i wymiary pomieszczeń wejściowych umożliwiają dogodne warunki ruchu. Główne wejście do szkoły oznaczono tablicami urzędowymi. Drzwi otwierają się na zewnątrz.
Sekretariat szkoły i gabinet dyrektora znajdują się na parterze budynku. Dojście do nich wymaga pokonania schodów bez dostosowania dla niepełnosprawnych. Oznakowano drogi ewakuacyjne.
Jednostka nie posiada dostosowań dla osób niepełnosprawnych w zakresie; pochylni, platform, informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
Na parkingu nie ma miejsc wyznaczonych dla pojazdów osób niepełnosprawnych.
Brak informacji o prawie wstępu z psem asystującym.
Osoba z niepełnosprawnością, wymagająca pomocy psa asystującego, ma prawo wejść do obiektu użyteczności publicznej, do których zalicza się szkołę, wraz z towarzyszącym psem asystującym - (art. 20a ust. 1 pkt 1 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) pod warunkiem wyposażenia psa asystującego w uprząż i posiadania przez osobę z niepełnosprawnością certyfikatu potwierdzającego, że pies ma status psa asystującego oraz zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.